سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعضای یک خانواده روز گذشته برای شرکت در مجلس ترحیم یکی از بستگان با خودروی سمند از تهران راهی کرمانشاه می شوند.
وی اضافه کرد: به علت خواب آلودگی راننده خودروی سمند، این وسیله نقلیه در ابتدای گردنه اسدآباد از مسیر اصلی خارج شده و واژگون می شود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه هیچیک از سرنشینان این وسیله نقلیه از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند هنگام واژگونی سمند، از خودرو به بیرون پرتاب می شوند.
رئیس پلیس راه استان همدان اظهارکرد: پدر 54 ساله و دختر 22 ساله در زیر خودرو قرار گرفته که سرپرست خانواده در دم فوت کرده و دختر جوان پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.
به گزارش ایرنا سرهنگ عزیزی اضافه کرد: مادر این خانواده نیز در این سانحه رانندگی مجروح و قطع نخاع می شود.
وی تصریح کرد: برخی از رانندگان با دیدن ماموران پلیس راه اقدام به بستن کمربند ایمنی کرده و پس از عبور از کنار پلیس مجدد کمربند ایمنی را باز می کنند.
وی افزود: توصیه و تاکید عوامل پلیس برای بستن کمربند ایمنی به منظور حفظ جان افراد است و در این سانحه نیز اگر سرنشینان این وسیله نقلیه از کمربند ایمنی استفاده می کردند احتمال زنده ماندن آنها زیاد بود.
314 شهروند در 9 ماهه سالجاری در سوانح جاده ای این استان جان باختند که شمار آنها چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
طرح زمستانی پلیس با حضور 800 نیروی پلیس در قالب 200 گشت خودرویی تا 20 اسفندماه سال جاری ادامه دارد.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام ' اخبار ایرنا همدان ' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7526/ 6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.