به گزارش ایرنا پیمان ترکمانه روز جمعه در سخنرانی پیش خطبه نماز جمعه شهر همدان افزود: برای ایجاد این تعداد شغل جدید بیش از 250 میلیارد ریال هزینه شد.
وی بیان کرد: این موفقیت با همت مسئولان نظام در استان همدان تحقق یافته است و هدف ما توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
وی اضافه کرد: درصدد هستیم این اقدام ارزشمند را برای تمامی خانواده های تحت پوشش اجرایی کنیم هر چند برخی از آنها مسن هستند و توان کار ندارند و عمر خود را در راه عزت ایران اسلامی صرف کرده اند.
ترکمانه در ادامه با اشاره به عقد قرارداد با 300 مرکز درمانی همدان گفت: خانواده های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) این استان با کمترین زحمت و هزینه مشکل درمانی خود را پیگیری و برطرف می کنند.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از هزار و 856 دختر تحت پوشش کمیته امداد همدان جهیزیه دریافت کرده اند، افزود: خوشحالیم که این تعداد دختر جوان با کمک خیران زندگی جدید تشکیل می دهند.
وی اضافه کرد: هم اکنون در شهرها و روستاهای این استان بیش از 17 هزار و 500 تن از خدمات بیمه تامین اجتماعی و روستایی و عشایری استفاده می کنند و افرادی که دارای شغل هستند نیز بیمه دریافت کرده اند.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز 2 هزار و 293 واحد مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) استان همدان احداث و یا مورد بازسازی مناسب قرار گرفته است.
وی افزود: در حال حاضر 26 هزار خیر در سطح استان همدان به صورت ماهیانه به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) کمک می کنند و امسال به برکت کمک های صورت گرفته بیش از هزار و 520 میلیارد ریال از محل کمک خیران و تسهیلات بانکی به خانواده های نیازمند در حال پرداخت داریم.
وی توزیع 230 هزار پاکت جمع آوری کمک های مردمی بین دانش آموزان همدانی همزمان با گرامیداشت هفته نیکوکاری، برگزاری بزرگترین همایش خیران نیکوکار استان و دیدار 550 خیر نیکوکار با ایتام تحت حمایت خود در حسینیه امام (ره) را از برنامه های این هفته عنوان کرد.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.