به گزارش روز پنجشنبه ایرنا قرعه کشی مرحله نهایی لیگ دسته دوم باشگاههای کشور روز چهارشنبه در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال انجام شد که شهرداری همدان در گروه نخست این بازها قرار گرفت.
در این قرعه کشی تیم های پاس و شهرداری همدان در گروه یک قرار گرفتند.
البته پاسی ها تا قبل از شروع رقابت های مرحله نهایی لیگ 2 فرصت دارند تا ضمن پیگیری های قانونی نسبت به تغییر رای فدراسیون فوتبال فیفا اقدام کنند.
فیفا تیم پاس را به دلیل بدهی مالی به یک بازیکن برزیلی سابق محکوم به کسر 6 امتیاز کرده است در حالیکه جعلی بودن قرارداد این بازیکن و تخلف صورت گرفته برای فدراسیون فوتبال کشور تایید شده اما فیفا هنوز نسبت به نتیجه بررسی این ادعا و تغییر در رای صادره شده، اقدامی نکرده است.
با این حال براساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم های شهرداری همدان، کارون اروند خرمشهر، شهرداری تبریز ، نفت و گاز گچساران ، هف سمنان یا پاس همدان در گروه یک و تیم های برق نوین شیراز، شهرداری کاشان، شهرداری فومن، شهرداری ماهشهر ، داماش یا نفت امیدیه در گروه 2 قرار گرفتند.
در صورت اثبات بی گناهی پاس از سوی فیفا و جایگزینی این تیم به جای هف سمنان در جدول، نمایندگان فوتبال همدان در هفته های نخست با هم بازی خواهند کرد.
شهرداری و پاس نمایندگان فوتبال همدان در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستند.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.