به گزارش ایرنا با برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال استان همدان، عباس صوفی ضمن کسب 15 رای از 23 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات فوتبال این استان معرفی شد.
در این مجمع علیرضا شمس و سیدمحمد عیوقیان دیگر کاندیداهای ریاست هیات فوتبال همدان بودند که عیوقیان هشت رای کسب کرد و شمس حایز آرا نشد.
پیش از این پنج کاندیدا از حضور در انتخابات هیات فوتبال استان همدان انصراف داده بودند.
رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به عباس صوفی رئیس منتخب هیات فوتبال همدان گفت: انتظار ما رشد و اعتلای فوتبال پایه در همدان است.
مهدی تاج افزود: توجه به فوتبال بانوان، فوتبال ساحلی و رده های نوجوانان و جوانان و نیز فوتسال بسیار حایز اهمیت است و انتظار اهمیت رئیس جدید هیات فوتبال به این بخش ها داریم.
وی در ادامه گفت: ما امروزه تیم برتر آسیا هستیم اما نیاز است تا در فوتبال پایه توجه جدی شود.
وی اضافه کرد: کشورهای مطرح آسیایی سرمایه گذاری هنگفتی در فوتبال به ویژه پایه ها می کنند در حالیکه ما با 400 میلیارد ریال فوتبال کشور را اداره می کنیم.
وی، توجه جدی به کیفی سازی و نگاه حرفه ای به فوتبال از سوی باشگاه ها و استان ها گفت: باید به سمت حرفه ای شدن پیش برویم و نیاز داریم باشگاه ها برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه گرفتاری های خاص خود را در فوتبال کشور داریم، تصریح کرد: البته به یمن مدیران اجرایی کشور توانسته ایم در بخش های مختلف فوتبال موفق عمل کنیم.
وی با اشاره به دغدغه های مالی موجود اضافه کرد: پول داوران 2012 را دیروز از فیفا گرفتیم و امروز دنبال پول فدراسیون هستیم که پنج سال طلب داریم.
وی با تمجید از داوران ایرانی گفت: بهترین داوران آسیایی را داریم و مهمترین بازی های بین المللی را قضاوت داشته اند که نشان از پرورش نیروی انسانی موفق در فوتبال کشور دارد.

** دولت تدبیر و امید بودجه مطلوبی برای ورزش سال آینده تدوین کرده است
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: دولت تدبیر و امید با همکاری قابل تقدیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بودجه بسیار مطلوبی برای توسعه ورزش در سال آینده تدوین کرده است.
رسول منعم اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه حدود 14هزار و 500 میلیارد ریال به بودجه وزارت ورزش و جوانان افزوده می شود که بخش اعظم آن به شورای برنامه ریزی استان ها تعلق می گیرد.
وی اضافه کرد: این اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید و نمایندگان مجلس توسعه هر چه بهتر ورزش به ویژه در سطح استان ها را شاهد خواهیم بود.
وی بیان کرد: بدون تردید بودجه کلان ورزش در برنامه ششم توسعه اقدام ماندگار از سوی دولت و نمایندگان مجلس است.
منعم در ادامه با اشاره به اینکه نتایج فوتبال تاثیر مستقیم بر عملکرد سایر رشته های ورزشی دارد، گفت: رشد و اعتلای فوتبال همدان می تواند بر پیشرفت سایر رشته های ورزشی موثر باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: فوتبال همدان سرشار از استعدادهای بالقوه است که برای شکوفایی و رساندن آنها به تیم های ملی باید برنامه ریزی مدون و اصولی را لحاظ کرد.
مجمع انتخابات هیات فوتبال استان همدان هم اکنون در هتل باباطاهر این شهر در حال انجام است.
سیدمحمد عیوقیان، عباس صوفی و علیرضا شمس سه کاندیدای این دوره از انتخابات هستند.
هم اکنون بیش از 10 هزار فوتبالیست به صورت سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520 /6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.