به گزارش ایرنا امروز و از ساعت 16 تیم های والیبال اتحاد جوان همدان و مقاومت فرمانداری مهاباد در شرایطی به مصاف یکدیگر می روند که تیم پیروز میدان می تواند جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کند.
اتحاد جوان همدان با 17 امتیاز رده چهارم جدول را در اختیار دارد و مقاومت فرمانداری مهاباد نیز با 18 امتیاز در جایگاه سوم است و تیم پیروز بازی امروز می تواند جایگاه سومی خود را تثبیت کند هر چند نماینده مهاباد نیم نگاهی نیز به رده دوم جدول دارد.
نماینده همدان پس از شکست هفته قبل برابر سپهرالکتریک قزوین نشان داد که با افت محسوسی مواجه است و شاید هم مشکلات مالی انگیزه بازیکنان این تیم را کاهش داده است.
همدانی ها امروز هر چند از حمایت پرشور تماشاگران خود برخوردار هستند اما گفته می شود تیم مهاباد نیز هواداران به همدان اعزم کرده است.
نبرد حساس دو تیم در شرایطی برگزار می شود که همدانی ها انتظار پیروزی در این بازی دارند.

** مشکلات مالی همچنان پابرجاست
مشکلات مالی تیم والیبال همدان همچنان پابرجا است و گویا فولاد ویان قادر به حمایت مالی از این تیم نیست.
هیات والیبال همدان از آنجا که فولاد ویان عنوان باشگاه را ندارد با رایزنی صورت گرفته توانست این تیم را تحت پوشش باشگاه اتحاد جوان مریانج همدان در لیگ کشور ثبت کند.
با این حال فولاد ویان هزینه ورودی رقابت ها را پرداخت کرد منتهی دیگر قادر به حمایت مالی از این تیم نشد تا هیات والیبال همدان از چند خیرورزش دوست بابت تامین بخشی از منابع مالی تیم کمک بگیرد.
تاکنون 12 درصد از قرارداد مالی بازیکنان نیز پرداخت شده اما به نسبت تعهد مالی که دارند، ناچیز است.

** به دنبال انتقام شکست جنجالی بازی رفت
شاگردان خبارگه سرمربی تیم والیبال همدان امروز به دنبال انتقام شکست جنجالی بازی رفت هستند.
در دیدار رفت تماشاگران مهابادی استقبال خوبی از بازیکنان تیم همدان نداشتند و حتی در آستانه لغو مسابقه نیز پیش رفت و در نهایت نماینده همدان بازنده این بازی شد.
حالا همدانی ها ی خواهند انتقام بازی دور رفت را بگیرند تا با کسب پیروزی به جایگاه سومی گروه یک این رقابت ها بازگردند.
تیم همدان در صورت شکست در این بازی وضعیت نامطلوب خواهد داشت و تنها پیروزی در این مسابقه آنها را در جمع مدعیان باقی می گذارد.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده:اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.