سردار بخشعلی کامرامی صالح روز چهارشنبه بیان کرد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌های اصلی مردم در حوزه امنیت اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و خیابان ها است.

وی اضافه کرد: برابر سوابق موجود بخشی از جرایم خرد نظیر سرقت ها توسط معتادان متجاهر صورت می‌گیرد بنابراین پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان در راستای پاسخگویی به این مطالبه، اقدام به اجرای طرح جمع آوری و پاکسازی مناطق از لوث وجود معتادان متجاهر کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: با مشارکت پلیس مبارزه با موادمخدر و ماموران انتظامی شهرستان همدان و در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، ۶۶ معتاد متجاهر جمع آوری و پس از غربالگری به مراکز ماده ۱۶ تحویل داده شدند.

سردار کامرانی صالح همچنین از کشف محموله موادمخدر در فامنین خبر داد و گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان مشخص شد یک محموله مواد مخدر از نوع تریاک از استان تهران به مقصد این استان بارگیری شده است.

وی افزود: از آن جایی که احتمال خُرد شدن محموله بارگیری شده وجود داشت در یک تعامل اطلاعاتی و اقدام عملیاتی هوشمندانه با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان فامنین، خودرو متهمان در این شهرستان شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن، ۳۵ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و ۲ متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

کشف ۴۰ راس دام قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: کارکنان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مستقر در ایست و بازرسی محور تویسرکان به کنگاور حین کنترل محور اصلی حوزه استحفاظی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد معصومی افزود : ماموران در بازرسی از این کامیون، ۴۰ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز حمل کشف کردند و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۹۰ میلیون تومان برآورد شده است، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وظیفه ملی است و همه باید برای ریشه کنی این معضل تلاش کنند.

کشف کالای قاچاق در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند بیان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید برخورد و مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با همکاری کارکنان انتظامی این شهرستان یک انبار کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سرهنگ احمد ساکی افزود: در بازرسی از این انبار واقع در یکی از محلات شهرستان، ۲۹ کارتون ۱۰ کیلویی چای خارجی، ۱۲۰ شیشه روغن زیتون، ۱۹۶ قوطی آبمیوه خارجی و ۲ هزار و ۳۰۰ عدد پودر شربت خارجی کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نیز در یک عملیات پلیسی، پنج دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند توقیف کردند که در بازرسی از آن ها، ۱۰ دستگاه لوازم خانگی شامل ۶ دستگاه کولر گازی و چهار دستگاه لباسشویی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به این که ارزش کالاهای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، بیش از ۱۵۰ میلیون تومان برآورد شده، بیان کرد: در این ماموریت ها ۶ متهم دستگیر و پنج دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.