علیرضا تکلو روز دوشنبه در دیدار با مجموعه مدیریت دستگاه ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: ورزش استان همدان سرشار از افتخارآفرینی و موفقیت های ارزنده ملی و بین المللی است و این آمادگی وجود دارد تا اسناد، فیلم و تصاویر ارزشمند این حوزه را حفظ و نگهداری کنیم.

وی بیان کرد: فضای لازم برای حفظ و نگهداری این آثار ارزشمند وجود دارد و لازم است آثار مهم ورزشی برای آگاهی آیندگان در این آرشیو نگهداری شود.

تکلو افزود: آرشیو اسناد بخشی از هویت جامعه است و در آرشیو ورزشی آثار در قالب نوشتار، تصویری، دیداری و شنیداری نگهداری می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست با تاکید بر همکاری لازم با مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: از آرشیو آثار ارزشمند ورزشی در این مجموعه استقبال می کنیم.

محسن جهانشیر افزود: ذخیره آثار گرانب ها از ورزش استان امری ضروری است و قطع به یقین این همکاری با مدیریت اسناد غرب کشور انجام می شود.

وی بیان کرد: همچنین آمادگی لازم برای برگزاری نمایشگاه های مختلف در طول سال با همکاری سازمان اسناد غرب کشور را به ویژه حوزه ورزش داریم.

سخنگوی دستگاه ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: ۵۰ هزار عکس دیجیتال مرتبط با ۱۵ سال گذشته رویدادهای مهم ورزش استان همدان را تحویل مدیریت اسناد وکتابخانه ملی منطقه غرب کشور می دهیم.

حمدالله چاروسایی افزود: همچنین آماده ارایه بیش از یکهزار عکس آنالوگ مرتبط با سه دهه اخیر ورزش همدان به همراه بیش از یکصد فیلم و آرشیو نشریات ورزشی از دهه ۶۰ تاکنون هستیم.

وی با تاکید بر ایجاد نمایشگاه هایی با موضوع تاریخ ورزش همدان گفت: در گذشته ۲ دوره اقدام به برگزاری این نمایشگاه کردیم و اکنون نیز آماده مشارکت با سازمان اسناد غرب کشور در برپایی نمایشگاه هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.