سیدمسعود عسگریان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای طرح های نیمه‌کاره و اثرگذار خواسته مردم و شورای شهر و نیز تکلیف مشخص برای مدیریت شهری بود. 

وی با اشاره به طرح ۲۱ سوال از عباس صوفی شهردار همدان یادآوری کرد: طرح سوال از شهردار حق طبیعی اعضای این شورا به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی و انتقاد از او نیز منصفانه بود.

رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: بارها به شهردار تاکید کردیم از شروع و اجرای طرح های جدید اجتناب کند و یا تعداد آنها کاهش یابد.

وی اظهار داشت: به هیچ عنوان قصد تقابل با شهردار را نداریم بلکه سوال های مطرح شده طبق عملکرد گذشته مدیریت شهری بوده و ما نیز باید به مردم پاسخگو باشیم.

عسگریان بیان کرد: همواره تاکید بر همراهی با مدیریت شهری را داشته ایم و انتقاد صورت گرفته به این دلیل است که انتظار می رفت شهردار نگاه ویژه‌ای به اجرای طرح‌های نیمه کاره و اثرگذار مشمول سیاست های ابلاغی بودجه سالانه داشته باشد.

وی افزود: رویکرد اصلی شورای پنجم برپایه شفاف سازی است و بر اساس وظایف خود در حوزه نظارت بر عملکرد مدیریت شهری اقدام می کنیم.

عسگریان بیان کرد: سوال های مطرح شده از شهردار دغدغه تمامی اعضای شورا است و کمیسیون نظارت و بازرسی نیز بر حسب وظیفه باید پیگیر مصوبه های شورا باشد و شهردار نیز در برابر سوال های مطرح شده مکلف به پاسخگویی است.

اعضای شورای اسلامی شهر همدان هفته گذشته ۱۰ روز به شهردار فرصت داد تا پاسخ قانع کننده به ۲۱ سوال مطرح شده از سوی اعضای این شورا بدهد.

این ۱۰ روز فردا به پایان می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.