محسن جهانشیر روز دوشنبه در بازدید از فضاهای ورزشی در دست اجرای شهرستان فامنین اظهار داشت: هر چند در گذشته نیز تعمیر و مرمت نواقص مکان های ورزشی سطح استان انجام شده بود اما با تعطیلی فعالیت ها، توانستیم از این فرصت برای تعمیر تمامی سالن ها اقدام بهتری انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه بازدیدهای میدانی در راستای روند پیشرفت در تکمیل طرح های ورزشی سطح استان ادامه دار است، بیان کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام جزو اولویت های دستگاه ورزش است.

جهانشیر با اشاره به وضعیت فضاهای ورزشی فامنین گفت: هم اکنون سالن چند منظوره امام علی (ع) این شهرستان با ۴۰ میلیون تومان اعتبار مورد بازسازی قرارگرفته است.

وی افزود:سالن باستانی فامنین نیز در صورت تامین اعتبار مالی لازم و رفع مشکلات موجود، تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه درصدد تکمیل طرح های عمرانی و بهبود سرانه ورزشی در فامنین هستیم، یادآور شد: افزودن هر یک متر مربع به سرانه ورزشی، یک‌ تخت از بیمارستان‌ها را کم خواهد کرد.

وی اضافه کرد: دستگاه ورزش استان تکمیل طرح های عمرانی و ارتقای سرانه ورزشی درکنار تربیت و پرورش نیروهای انسانی کارآمد را جزو سیاست های اصلی خود می داند.

فامنین در ۶۰ کیلومتری شمال استان همدان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.