حسین قراگوزلو روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه ۶۰ درصد از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند بنابراین اولویت اجرای برنامه ها در راستای توسعه ورزش این مناطق متمرکز می شود.

وی بیان کرد: فامنین با داشتن ۶۲ روستای دارای سکنه، در زیرساخت های ورزشی با مشکلات مواجه و نیازمند ایجاد زیرساخت های جدید و تامین امکانات است.

قراگوزلو اضافه کرد: با این حال سال گذشته با حمایت فرمانداری و دستگاه ورزش استان ۱۳ خانه ورزش روستایی در سطح شهرستان راه اندازی شد که کمک شایانی در رشد و پیشرفت ورزش دارد.

وی با اشاره به عملیات اجرایی طرح های مهم ورزشی در سطح فامنین گفت: هم اکنون سالن هزار و ۵۰۰ نفری فامنین مهمترین طرح اجرایی در این شهرستان است و سال قبل یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار در روند تکمیل آن در نظر گرفته شد و ۱۲۸ میلیون تومان از این مقدار اعتبار اختصاص یافت.

رییس اداره ورزش فامنین تکمیل این سالن ورزشی را مهمترین برنامه این شهرستان دانست و گفت: فامنین سالن ورزشی استاندارد برگزاری مسابقات ورزشی که دارای جایگاه تماشاگران باشد، ندارد و در مجموع ۲ سالن ورزشی در شهر و یک سالن در روستای اصله از توابه بخش مرکزی همدان داریم.

قراگوزلو یادآور شد: همچنین برای تکمیل سالن باستانی فامنین نیز با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به کسب رتبه دوم فامنین در ارزیابی عملکرد ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان و کسب رتبه برتر در زمینه طرح ورزش در خانه گفت: با وجود کمبود زیرساخت ها، این شهرستان در برگزاری مسابقات، جشنواره ها و برنامه های فرهنگی ورزشی استان پیشتاز بوده و توانسته ایم ۱۵ همایش پیاده روی، کوهنوردی و دوچرخه سواری، ۶ جشنواره فرهنگی ورزشی و ۵۰ مسابقه ورزشی را برگزار کنیم.  

فامنین در ۶۰ کیلومتری شمال استان همدان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.