به گزارش خبرنگار مهر، حسین قراباغی ظهر دوشنبه در بازدید از دفتر منطقه‌ای بورس همدان گفت: شهرداری همدان سهام‌دار مجموعه‌های مختلفی در سطح شهر است که می‌توان به‌منظور ارتقای جایگاه بورس از آن بهره برد.

وی ظرفیت کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر را فرصت مناسبی برای تقویت همکاری‌های بیشتر با دفتر منطقه‌ای بورس همدان دانست.

قراباغی با توجه به اینکه شهرداری همدان سهام‌دار شرکت سیاحتی علی‌صدر، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و دهکده توریستی گنج‌نامه است، خواستار تشکیل جلسه تخصصی در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر با حضور شهردار، مدیر بورس منطقه‌ای و مدیران مجموعه‌های یاد شده برای ترغیب حضور در بورس شد.

وی نگاه استاندار همدان برای توسعه اقتصادی و تقویت سرمایه‌گذاری در استان را قابل تحسین و مثبت دانست و خواستار توجه ویژه استاندار و توصیه به مدیران علیصدر، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و دهکده توریستی گنج‌نامه همدان برای حضور در بورس شد.

مدیر دفتر منطقه‌ای بورس همدان نیز در این جلسه دانش سرمایه‌گذاری و پذیرش در بورس همدان را ضعیف دانست و افزود: در این راستا کلاس‌های آموزشی در بورس همدان تشکیل می‌شد که متأسفانه به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

علی اسکندری با بیان اینکه رایزنی‌هایی به منظور تقویت و رونق بورس همدان با شرکت‌های متعدد صورت گرفته که می‌تواند برای آنها جذب مالی خوبی داشته باشد؛ اما شاهد بودیم استقبال چندانی برای ورود به بورس نداشتند.

اسکندری سرمایه‌گذاری در بورس را مولد دانست و عنوان کرد: در نهایت این مهم موجب رونق تولید و اشتغال‌زایی خواهد شد.

مدیر منطقه‌ای بورس همدان فروش سهام شستا و سهام عدالت و هدایت آن به سمت بازار بورس را حرکت ارزشمندی در شرایط کنونی دانست.

در این جلسه، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری همدان، اساتید کمیته اقتصاد و سرمایه‌گذاری مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا، دبیر و مشاور کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.