کامران گردان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: تشکیل شوراها به عنوان نماد مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی باعث شد تا افراد اصلح و نخبه برای توسعه و عمران شهر و نیز خدمات مطلوب به شهروندان انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: براین اساس رویکرد شورای پنجم برپایه شفافیت و پاسخگویی و شهروند محوری استوار است.

گردان خاطرنشان کرد: همچنین اعضای شورای اسلامی شهر همدان همواره نسبت به سرعت بخشیدن به برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی و سایر امور رفاهی شهروندان تلاش دارند هر چند تحقق این اهداف نیاز به همکاری مردم و نخبگان دارد.

وی با تاکید بر اینکه درهای شورای اسلامی شهر همدان همیشه به روی مردم باز است و آماده پیگیری دغدغه های آنان در امور شهری هستیم، گفت: حضور در بین شهروندان و بازدیدهای میدانی از مناطق مختلف شهر را وظیفه می دانیم و رسالت ما پیگیری دغدغه ها، حل مسایل پیش روی مردم، جلب رضایت آنان و اعتمادسازی است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: امروزه همدلی و مشارکت همه جانبه شهروندان با شورا و مدیریت شهری مهمترین هدف در راستای توسعه متوازن و عدالت محوری است.

وی انسجام و همدلی اعضای شورا را نقطه قوت در پیگیری امور شهری و خدمت صادقانه و شفاف به شهروندان دانست و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر همدان افزایش رضایتمندی مردم را همواره در راس برنامه های اجرایی خود قرار می دهند.

نهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس شوراهای شهر و روستا نامگذاری شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.