اگر چه این روزها سخن از اجرای مستمر طرح فاصله گذاری اجتماعی و دوری از حضور در اجتماعات و دید و بازدیدهای معمول نقل محافل عمومی مردم و رسانه ها شده اما دل ها و قلب ها برای یک هدف مشترک یعنی شکست کرونا و کمک به یکدیگر به هم نزدیک شده است.

و اما فرماندار تویسرکان در ایام شیوع ویروس کرونا دست به ابتکاری جدید زده و جلسه های مختلف و مهم اجرایی و مدیریتی در فرمانداری این شهرستان را با به کارگیری تمهیدات لازم بهداشتی تعطیل نکرده است.

سید رسول حسینی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: تا وقتی زندگی ادامه دارد و مردم برای گذران زندگی به مدیریت، تلاش اجرایی و خدمات دهی نیاز دارند، کار برای مردم هرگز تعطیل بردار نیست.

وی ادامه داد: از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در استان همدان و شهرستان تویسرکان وقتی مقرر شد جلسه های مهم و اثر گذار برای مدیریت کرونا تشکیل شود، تصمیم گرفتیم جلسه ها در حیاط فرمانداری و با رعایت فاصله ایمن برگزار شود.

حسینی افزود: فرمانداری قلب تپنده مدیریتی هر شهرستان است و باید جلسه های آن در هنگام بروز بحران هایی مانند شیوع ویروس کرونا به الگویی برای دیگر افراد جامعه تبدیل شود.

فرماندار تویسرکان همدلی و همگرایی را نقطه اشتراک همه مسوولان به عنوان خادمان مردم عنوان و اضافه کرد: اگرچه فاصله محل استقرار ما در جلسه ها بیشتر شده اما هم افزایی برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم قلب های ما را به هم نزدیک کرده است.

حسینی ورود خیران نیک اندیش و گروه های مختلف مردمی در کنار دستگاه های دولتی در شهرستان تویسرکان را مثال زدنی و تحسین برانگیز دانست و ادامه داد: اکنون با تلاش مجموعه دستگاه های مختلف اجرایی، گروه های مردمی، بسیج و هیات های مذهبی با تولید پر تعداد ماسک، پد الکلی و مواد شوینده در حال حاضر مشکلی برای تامین این اقلام در شهرستان وجود ندارد.

فرماندار تویسرکان از تشکیل و آغاز به کار قرارگاه مواسات به ریاست امام جمعه و دبیری ناحیه سپاه تویسرکان در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: این قرارگاه با هدف اجرای منویات رهبر انقلاب برای انسجام بخشی و به کارگیری هدفمند همه امکانات و ظرفیت ها برای کمک به مردم و به ویژه محرومان در ایام کرونایی شکل گرفته است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۹۱ هزار و ۴۷۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۸۰۶ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۹۱ بیمار جدید در کشور شناسایی شد و مجموع به ۹۱ هزار و ۴۷۲ نفر رسید.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در دامنه جنوبی کوه الوند است که ۹۰ کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.