به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۱۹ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران یگان امداد شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه کامیونت که از استان‌های غربی به سمت همدان در حال حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۹ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده از شهروندان خواست هر گونه اخبار در خصوص تردد احشام غیر مجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف مقدار ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان همدان از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر تریاک در محورهای ورودی استان همدان با مقدار ۲۰ کیلو گرم تریاک در یک عملیات ضربتی خبر داد.

سرهنگ محمد تقی حاجیلویی گفت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس استان، کارکنان این پلیس موفق به شناسایی و اشراف بر عملکرد یک قاچاقی مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر از استان تهران به استان همدان را داشت شدند.

وی افزود: با هوشمندی مأمورین و یک اقدام عملیاتی ضربتی خودروی نامبرده را در ورودی شهر همدان شناسایی و در بازرسی به عمل آمده از آن مقدار ۲۰ کیلو گرم با لفافه تریاک کشف و در این رابطه متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۱۰ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین حین کنترل محورهای مواصلاتی فامنین شهرستان یک دستگاه کامیون را توقیف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله‌های کشف شده بیش از ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری ۱۰ توزیع کننده مواد مخدر در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۱۰ توزیع کننده مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فروشندگان مواد مخدر در شهرستان رزن، طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا امنیت اجتماعی در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، زمان و محل فعالیت این افراد شناسایی و در همین ارتباط با اجرای چند مرحله مأموریت مختلف ،۱۰ نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی و همچنین ترازوی توزین کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف دام قاچاق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف ۳۹ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در ۲ مأموریت خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه در این خصوص بیان داشت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان رزن با هدف اجرای طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق و ارز و کسب خبری مبنی بر حمل احشام قاچاق، با استقرار ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

وی افزود: در این عملیات یک دستگاه خودروی باری متوقف و ۱۶ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ زنگنه خاطر نشان کرد: در عملیات دیگری مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و پس از بازرسی از این خودرو، ۲۳ رأس دام قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.