سرهنگ علی فکری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به تازگی بازدید از وضعیت آموزشگاه های رانندگی این استان صورت گرفت که برخی از آنها دغدغه های پلیس در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده بودند.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های ابلاغی، پلیس اجازه ادامه فعالیت به آموزشگاه های رانندگی غیربهداشتی را تا زمان رفع دغدغه های بهداشتی نمی‌دهد.

وی درباره نحوه گرفتن آزمون از متقاضیان دریافت گواهینامه نیز گفت: تدابیری برای پیشگیری از ابتلای این افراد به ویروس کرونا پیش بینی شده است تا از تجمع و ازدحام که از مهمترین عوامل شیوع است جلوگیری شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: برای آزمون درون شهری مسوول مربوطه مجاز به سوار کردن چهار نفر داخل خودرو نبوده و تنها علاوه بر آزمون گیرنده تنها یک نفر دیگر در داخل خودرو سوار می‌شود.

سرهنگ فکری ادامه داد: بعد از هر نوبت سوار شدن فردی در داخل خودرو برای آزمون داخل شهری، باید پیش از سوار شدن نفر بعدی ، خودرو به طور کامل ضدعفونی و گندزدایی شود.

 آزمون آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی و آموزش رانندگی در همدان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از نیمه های اسفند سال گذشته لغو شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.