به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله حسینی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران ماه رمضان را بهترین فرصت برای تعمیق ارزشهای دینی و معنوی برشمرد و اظهار کرد: در حالی که دشمن با انواع و اقسام برنامه‌ها و بسترها نظیر شبکه‌های اجتماعی درصدد تهی کردن سرمایه دینی مردم و جوانان به خصوص در فضای مجازی است، باید برای ارتقا دانش مذهبی مردم کوشش کرد.

وی با بیان اینکه در راه ارتقا باورهای مذهبی باید از همه ابزار استفاده شود، ادامه داد: در شهرستان رزن تلاش شده تا با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراسم مذهبی، تربیت و تبلیغ دینی و انقلابی تعطیل نشود.

حجت الاسلام حسینی گشودن مسیرهای جدید برای ارتباط میان مذهب و جوانان را از دستاوردهای فضای مجازی برشمرد و گفت: باید تهدیدات این فضا را به فرصت برای تعمیق باورهای دینی و انقلابی تبدیل کرد.

وی تاکید رهبری و مراجع بر حضور طلاب و برنامه‌های تبلیغی در فضای مجازی را نشان دهنده اهمیت موضوع برشمرد و اضافه کرد: در ماه رمضان با طراحی یک برنامه تبلیغی در فضای مجازی با عنوان «منبرها و مساجد مذهبی»، در صدد ایجاد بستر استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای ترویج مفاهیم اسلامی هستیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رزن با تقدیر از علمای مستقر در شهرستان و طلاب و علمای فاضل رزنی مقیم شهرهای دیگر افزود: با همکاری مؤثر و خوب طلاب جهادی فعال در رسانه، اصحاب رسانه و برخی افراد در ماه رمضان از طریق فضای مجازی برنامه‌های مذهبی کوتاه و جذاب مختص علمای شهرستان رزن، درگزین و سردرود منتشر خواهد شد.

حسینی بیان احکام، جزءخوانی، تفسیر آیات و روایت‌ها را از محورهای منبرهای مجازی طلاب و نخبگان شهرستان برشمرد و از برگزاری مسابقات و برنامه‌های متنوع در قالب فضای مجازی خبر داد و گفت: هیئت‌های آنلاین مجازی با کمک رسانه‌ها در شهرستان برگزار خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.