به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام رضا مخصوصی در مراسم تکریم و معارفه معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بابیان اینکه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد پس از انتزاع مسیر سختی را پشت سر گذاشته است، گفت: هتلینگ‌های بیمارستان؛ اتاق ام. آر. آی و محوطه سازی بیمارستان با حدود ۹۹ درصد پیشرفت در حال تکمیل است و پروژه ملت که آماده بهره برداری است، از مهمترین پروژه‌های عمرانی دانشکده محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نقشه راه و هدف ارتقا دانشکده به دانشگاه است، گفت: شهرستان اسدآباد اولین شهر در استان همدان بود که با اعلام هشدار جهانی در ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ جلسه سلامت و امنیت غذایی با موضوع کرونا را تشکیل داد.

مخصوصی با بیان اینکه زمانی که کرونا به اسدآباد رسید آمادگی کامل داشتیم و یکی از اقدامات مهم، ایزوله کردن تریاژ تا بخش‌های بستری بیمارستان و لغو تمام خدمات الکتیو بود و ۲ بخش را با ۳ سناریو برای بحث کرونا تعریف کردیم و امروز ۲۰۰ تخت کاملاً آماده در نقاهتگاه‌ها تجهیز شده است، گفت: استفاده از پهپاد کشاورزی جهت گندزدایی و نصب پرده‌های گندزدا در مبادی ورودی شهر و بیمارستان از جمله اقدامات بوده است.

وی با یادآوری اینکه همه مناطق پر تراکم را لکه گذاری کرده و در بحث غربالگری اقدام شد، گفت: ۹۹.۵ درصد جمعیت شهرستان اسدآباد غربالگری شده‌اند و روزهای ابتدایی شیوع کرونا به خاطر غربالگری درست دانشکده، آمار اسدآباد بالا بود اما همین غربالگری به ما کمک کرد که امروز به نقطه ثبات برسیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1410602
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.