به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار علی مختاری پیش از ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اظهار لطف مقام معظم رهبری نسبت به اقدامات جهادی بانوان بسیجی نهاوند در ایام دفاع مقدس و اکنون در خط مبارزه با بیماری کرونا، گفت: از اینکه رهبر معظم انقلاب به بانوان جهادگر بسیجی شهرستان نهاوند اظهار لطف نمودند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار کرد: سخنان و تمجید مقام معظم رهبری موجب انگیزه و شور مضاعفی در بین جهادگران بسیجی شهرستان نهاوند شده به طوری که توان و نیروی کاری در امر جهاد با رشد چشم گیری روبرو شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در سطح شهرستان نهاوند ۲۰ گروه جهادی فعال است که در قالب قرارگاه جهادی شهید امیدی در عرصه‌های مختلف ارائه خدمت می‌کنند.

سرهنگ مختاری ادامه داد: یکی از این گروه‌ها گروه جهادی بقیة الله (عج) است که با شیوع بیماری کرونا و بنا به نیاز شهرستان با همکاری و نظارت شبکه بهداشت و درمان نهاوند نسبت به تهیه تولید و توزیع ماسک اقدام کرد.

وی افزود: در این گروه خواهران بسیجی جهادگر مرحله تهیه و تولید را برعهده دارند و برادران امور پشتیبانی و توزیع را انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اینکه امروز جبهه مبارزه با کرونا همان جبهه دفاع مقدس است، اضافه کرد: در آن زمان پرچم دفاع و عزت کشور به دست پدران و مادران این جوانان بود و امروز به دست این جوانان و نوجوانان رسیده که به بهترین شکل در حال حراست و نگهداری از این پرچم هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.