علیرضا حسن پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: متخلفان طبق رای تعزیرات حکومتی به پرداخت بیش از ۱۷۳ میلیارد و ۶۱۹ میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: ۱۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از این رقم مربوط به پرونده های تخلف تشکیل شده در بخش کالا و خدمات، ۶۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق و حدود پنج میلیارد تومان اقلام بهداشتی بوده است.

حسن پور اضافه کرد: سال های قبل میزان پرونده های تشکیل شده در حوزه کالای قاچاق بیشتر از کالا و خدمات بود که سال ۹۸ به علت تشکیل پرونده های مهم و ملی در حوزه احتکار کالا، عرضه خارج از شبکه، پتروشیمی تویسرکان، این فرایند معکوس شده و پرونده های تخلف در حوزه کالا و خدمات بیشتر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: بیشترین تخلف های صورت گرفته در سال گذشته در بخش درج نکردن برچسب قیمت بر روی کالا، گرانفروشی و تقلب بود.

وی یادآوری کرد: ۱۶ هزار و ۳۸۵ فقره پرونده تخلف سال گذشته در تعزیرات حکومتی تشکیل شد که میزان پرونده های مختومه ۱۶ هزار ۶۳۵ پرونده بود؛ به عبارتی ۲ درصد بیشتر مختومه شده با این توضیح که بخشی از پرونده های باقی مانده از سال ۹۷ نیز در سال ۹۸ رسیدگی و رای قطعی صادر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.