مدیرکل ورزش و جوانان همدان روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازرسی از ۱۲۰ باشگاه ورزشی توسط کارشناسان انجام شد و ۳۱ باشگاه از دستورها و قانون سرپیچی کردند که در اسرع وقت با این باشگاهها برخورد قاطع می شود.

محسن جهانشیر افزود: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طبق ابلاغی که وزارت بهداشت برای دستگاه ورزش استان ها ارسال کرد، تمامی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در سطح استان همدان را تا ۲۰ اسفندماه جاری تعطیل کردیم.

وی اضافه کرد: واحدهای بازرسی وامور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان همدان دراین زمان حساس نظارت ویژه ای بر تعطیلی تمامی اماکن ورزشی دارند و در همین راستا روز گذشته چهار گروه مامور نظارت بر باشگاه های ورزشی شهر همدان شدند.

جهانشیر با تاکید بر اینکه باشگاه ها نباید خلاف قوانین اقدام کنند، گفت: باشگاه ها در قبال سلامت ورزشکاران مسوول هستند بنابراین تمامی آنها موظف هستند که در امر نظارت با اداره کل ورزش استان همکاری کنند.

وی افزود: در تامین سلامت مردم با هیچ فردی تعارف نداریم و هر باشگاهی که قوانین را رعایت نکند  به طور قطع پلمب خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: قبل از تعطیلی مکان های ورزشی، برای افزایش آگاهی شهروندان و ورزشکاران در خصوص ویروس کرونا، توزیع و نصب پوسترهای آموزشی پیشگیری با موضوع ویروس کرونا در اماکن ورزشی انجام شد.

بیش از ۶۰۰ باشگاه ورزشی در سطح این استان فعالیت دارند.

طبق آخرین گزارش ارائه شده از سوی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۲ هزار و ۹۲۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۹۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۵۵۲ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.