حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان افزود: کمترین اثر انتخابات و حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، خنثی شدن توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان است.

خطیب جمعه همدان تاکید کرد: یکی از مظاهر تقوا شرکت در انتخابات است و دشمنانی که فشارهای فراوانی به کشور وارد کرده اند اگر ببیند حضور مردم حداکثری است خواهند فهمید تحریم ها پاسخگو نیست.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام حضور مردم در پای صندوق های رای را تحلیل خواهند کرد اظهار داشت: حضور ملت بزرگ ایران در انتخابات، دشمنان نظام را مایوس می کند و امروز زمان آن نیست که به شایعات دامن بزنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ادامه داد: امروز همگان بدانند که کمکاری مسوولان ارتباطی با رای دادن ندارد و خطای مسوولان را نباید به نام انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نوشت.

وی با بیان اینکه رای ما به معنای تایید خطای مسوولان نیست خاطرنشان کرد: راه برون رفت از مشکلات کشور، انتخاب صحیح و نماینده اصلح است و هرگاه در انتخابات شخص اصلح انتخاب شده کشور رشد کرده است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی ادامه داد: انتخابات اثر گذار است و چهار سال مجلس در اختیار وکلایی قرار می گیرد که قوانین کشور به دست آنها تدوین خواهد شد.

وی با اشاره به تشییع جنازه سردار شهید قاسم سلیمانی و وصیت نامه آن شهید والامقام اظهار داشت: حضور پرشور در پای صندوق های رای تکمیل کننده تشیییع سردار سلیمانی است.

امام جمعه همدان ادامه داد: سردار سلیمانی در وصیت نامه خود به تقویت نظام تاکید کرده و کسانی که در آیین تشییع وی شرکت کردند هدفشان با او یکی بوده است و باید هدف این شهید را دنبال کنند.

وی تاکید کرد: باید نتیجه انتخابات مجلس قوی باشد و کسی که انتخاب شد باید به وعده خود عمل کند و همراهی با مردم را فراموش نکند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.