سید سعید شاهرخی روز دوشنبه در نشستی تخصصی با معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد و شهرک مبتنی بر فناوری های برتر با زیرساختهای آماده برای سرمایه گذاری در تمام زمینه ها آماده است.

وی اضافه کرد: خطوط ریلی، فرودگاه، یک هزار و ۸۰۰ جاذبه تاریخی و طبیعی، خاک حاصلخیز و ذخایر غنی معدنی از دیگر مزیتهای همدان محسوب می شود که ارزش و اعتبار این منطقه را چندین برابر کرده است.

استاندار همدان با اشاره به حمایت بی چون و چرای دولت از سرمایه داران تاکید کرد: سرمایه گذاران از لحظه تحویل مدارک به سازمان صنعت، معدن و تجارت در کمتر از ۲ ساعت می توانند مجوزهای لازم را برای احداث و راه اندازی دریافت کنند.

شاهرخی گفت: هم اینک ۶ هزار میلیارد تومان طرح گوناگون در همدان اجرا می شود که بخشی از آنها در ابتدای راه و بسیاری هم در حال اتمام هستند.

به گفته وی بخشی از میزان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و بخش دیگر از طریق تسهیلات بانکی و بودجه دولت تامین شده است.

استاندار همدان به مشارکت این استان با وزارت دفاع برای اجرای چند طرح اشاره کرد و گفت: همدان با بسته های حمایتی ویژه از همه سرمایه گذاران با روی گشاده استقبال می کند.

 احداث دومین مجتمع مرغ لاین کشور، راه اندازی دفتر نخبگان منطقه غرب، مشارکت در توسعه گردشگری، نوسازی بیمارستان ارتش و بهبود اوضاع کارخانه های قطعه سازی خودرو برخی از طرح هایی بود که امروز استاندار همدان و معاون پارلمانی وزارت دفاع برای اجرای آنها توافق کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.