معاون اداره ورزش و جوانان همدان روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسیر دسترسی به این پیست با همکاری اداره راهداری در  ۲۸ ساعت گذشته بازگشایی و هم اینک تردد خودروها را شاهد هستیم.

عباس قهرمانی افزود: جاده پیست تاریک دره به دلیل بارش سنگین برف و ایمن نبودن مسیر مسدود شده بود اما در ۲ روز اخیر با تلاش عوامل راهداری، بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: پیست تاریک دره از امروز برای دسترسی علاقه مندان فعال شده ضمن اینکه برای نخستین بار پیست مبتدی تاریک دره نیز امروز راه اندازی شد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: در پیست مبتدی افرادی که به تازگی فعالیت اسکی را شروع کرده اند، امکان تمرین و آموزش را خواهند داشت.

وی افزود: پیست آزاد اسکی نیز برای آن دسته از اسکی بازان حرفه ای و باتجربه مهیا شده و به طول یک هزار و ۶۰۰ متر است.

معاون ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه پیست تاریک دره دارای امکانات رفاهی و تفریحی لازم است، گفت: مسیر اسکی استانداردسازی شده و از امروز شاهد حضور پرشور اسکی بازان هستیم.

پیست اسکی تاریک دره با یک هزار و ۶۰۰ متر طول قابلیت برگزاری مسابقات اسکی روی چمن و برف را در تمام فصول سال دارد و تله ‌سی‌یژ این مجموعه با ۱۰۰ صندلی و یک هزار و ۶۰۰ متر طول خط فعال شده و با راه‌اندازی این دستگاه وسعت پیست به ۵۰ هکتار رسیده است.

این پیست در ۱۰ کیلومتری مرکز شهر همدان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.