مرتضی ساوه‌شمشکی روز چهارشنبه در سمینار اسکی استان های کشور به میزبانی همدان اظهار داشت: توچال، آبعلی، شمشک و دربندسر چهار پیست اسکی استان تهران است.

وی اضافه کرد: توچال با بیش از ۹۰ هزار اسکی باز در فصل اسکی بیشترین جمعیت خانواده‌ها را زیر پوشش قرار می‌دهد.

ساوه شمشکی بیان کرد: پیست اسکی توچال برای دومین سال از نهم آبان ماه بازگشایی شد و ارتفاع و چاله بودن این پیست بهترین مزیت برای شروع آزمایشی فعالیت این پیست قبل از بهره برداری رسمی است.

وی با اشاره به اینکه سال قبل تمامی تیم های ملی در این پیست فعالیت داشته‌اند، اضافه کرد: در سال های اخیر نیز اردوهای مدارس را در کنار فدراسیون برگزار کردیم.

ساوه‌شمشکی اسکی تهران را در کنار البرز جزو فعال ترین استان ها در توسعه قهرمانی و همگانی عنوان کرد و گفت: پیگیری های فدراسیون در تامین نیازهای مالی و امکاناتی شایسته است که توانسته شرایط خوبی را مهیا کند.

 رئیس هیات اسکی تهران آمار مربیان مرد اسکی تهران را یک هزار و ۲۱۷ تن و بانوان را ۴۰۵ مربی برشمرد و افزود: در بخش آقایان ۷۰۰ مربی و در بانوان ۳۰۰ مربی فعال داریم.

 ساوه‌شمشکی تعداد داوران مرد را ۱۴۱ تن و بانوان را ۵۰ داور عنوان کرد و افزود: فعالیت گسترده ای را در فصل جدید اسکی در پیست های تهران آغاز کرده‌ایم.

سمینار هیات های اسکی استان های کشور به مدت ۲ روز به میزبانی هتل کتیبه همدان در جریان است.

بررسی برنامه های عملیاتی استعدادیابی، ارایه گزارش از سوی اسکی استان ها و ارزیابی آخرین وضعیت پیست اسکی شهرستان ها در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.