رییس هیات سوارکاری همدان در این باره گفت: این رویداد با حضور 40 سوارکار از باشگاه های ایثار، شبدیز، دریا، آذرخش و خوشه طلایی در ره های اسب و سوار مبتدی، رده «اوپن» (OPEN) و «دی» (D) بزرگسالان انجام شد.
سیدوحید برقعی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها و در بخش اوپن که به صورت یک راند سرعت برگزار شد، مهدی صمدی با کمترین زمان و بدون خطا با اسب نینا از باشگاه ایثار بر جایگاه نخست ایستاد، امیرحسین احمدی ثابت با اسب فرح دونا از باشگاه آذرخش دوم شد و مقام سوم به محسن حدادیان با اسب هانی از باشگاه آذرخش اختصاص یافت.
وی اضافه کرد: همچنین در مسابقات ماده دی رده سنی بزرگسالان با ارتفاع 1.20 متر، امیرحسین احمدی ثابت با اسب روزیتو از باشگاه آذرخش بدون خطا در زمان مجاز مقام قهرمانی را کسب کرد و محسن حدادیان با اسب سورن دیگر سوارکار باشگاه آذرحش با مجموع هشت خطا در زمان مجاز عنوان دوم را کسب کرد.
برقعی یادآور شد: قضاوت رویداد بر عهده فاطمه یزدی به عنوان سرداور و با همکاری میثم ضرابیان و عباس زارعیان داوران مسابقات بود ضمن اینکه مهتا شوشتری مسئولیت سرکلانتری این دوره از رقابت ها را عهده دار بود.
وی افزود: طراح مسیر مسابقات نیز بر عهده عباس محمدی با همراهی مهدی نورزی بود.
همدان یکی از استان های فعال در عرصه سوارکاری است و بیش از 500 سوارکار به صورت حرفه ای در این استان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.