هادی سبزواری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره در دو بخش بانوان و آقایان و با حضور 37 شرکت کننده در حال برگزاری است.
وی اضافه کرد: دومین دوره سطح سه راهنمایی گردشگری ورزشی به همت هیات ورزش های همگانی استان همدان و به مدت یک هفته در سالن اجتماعات هیات پزشکی ورزشی این شهر در جریان است.
سبزواری بیان کرد: رضا خوش سرور و شروین جباریان از فدراسیون ورزش های همگانی مدرسی این دوره را برعهده دارند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان از استان های خراسان رضوی، اصفهان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، البرز و همدان در این دوره حضور دارند.
رییس هیات ورزش های همگانی همدان یادآور شد: این دوره به صورت تئوری و عملی در حال برگزاری است.
وی افزود: انجمن گردشگری ورزشی انجمنی است صنفی و تخصصی که بر حسب نیاز در تاریخ نهم مرداد ماه 1384 طبق مصوبه و تایید سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی امر در حوزه گردشگری ورزشی تاسیس و مقرر شد تا بر طبق ضوابط، مقررات و آیین نامه های اداری، مالی و فنی زیر نظارت فدراسیون ورزش های همگانی کشور فعالیت کند.
سبزواری اظهار داشت: اهداف این انجمن ترغیب اقشار مختلف جامعه به حفظ تندرستی و سلامتی با شعار گردش، ورزش، نشاط، برنامه ریزی و آموزش است.
وی مدیریت و بهره جویی از مدیران، راهنمایان و مربیان متخصص و دوره دیده در برگزاری اردوهای گردشگری ورزشی به صورت تخصصی، ایجاد اشتغال و باروری اقتصاد ورزشی از طریق بسط و گسترش صنعت گردشگری ورزشی را از دیگر اهداف این انجمن برشمرد.
هم اکنون بیش از 30 راهنمای گردشگری ورزشی زیر نظر کمیته گردشگری ورزشی هیات ورزش های همگانی استان همدان دارای کارت فعالیت هستند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.