به گزارش ایرنا، داریوش باقر جوان عصر دوشنبه در یک نشست خبری افزود: برای بارگیری روزانه دو هزار و 800کامیون، باید حداقل 20 هزار خودروی سنگین در چرخه حمل و نقل حضور داشته باشد.
وی اضافه کرد: مسائل صنفی رانندگان از مدت ها قبل در بندرعباس رصد شده بود و با راهکارهایی مانند تعدیل قیمت کرایه، وضعیت پیش آمده مدیریت شد.
باقرجوان در عین حال خاطر نشان کرد: با توجه به بهم پیوستگی شبکه حمل و نقل کشور ،نمی توان ادعا کرد هیچ مشکلی در حوزه حمل و نقل هرمزگان وجود ندارد و ممکن است این استان نیز تحت تاثیر قرار بگیرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یادآور شد: اکنون ظرفیت مازاد نیز داریم و می توانیم تا سه برابر وضعیت موجود به رانندگان بار بدهیم.
به گفته باقرجوان، هرمزگان با بهترین فرآیند نوبت دهی و توزیع بار کشور ، مبداء بارهای کلان و عمده است و سال گذشته یک میلیون و 300 هزار بارنامه در استان صادر شد.
وی با اشاره به اشرافیت بر فرآیند حمل و نقل استان تصریح کرد: صدای اعتراض رانندگان شنیده شده اما اگر فرد یا افرادی قصد سوء استفاده از وضعیت موجود را داشته و بخواهند اختلال به وجود بیاورند، بدون هیچگونه مشکلی از ظرفیت حمل و نقلی داخلی استان استفاده خواهیم کرد.
2094/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.