به گزارش ایرنا، علی اعمی برنطین شامگاه شنبه در حاشیه ارسال این محموله به خبرنگاران اظهار داشت: این محموله امدادی با همکاری منطقه پدافند هوایی جنوب شرق (شهدای خلیج فارس ) و پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی کرمانشاه ارسال شده است.
اعمی برنطین خاطرنشان کرد : این محموله شامل بیش از 39 هزار ثوب البسه اعم از زنانه، مردانه و بچه گانه بود که با توجه به نیاز آسیب دیدگان منطقه از طریق هوایی ارسال گردید.
وی با اشاره به ادامه داشتن ارسال کمک های مردمی استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه، گفت:مردم نوعدوست هرمزگان می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه های جمعیت هلال احمر در شهرستان های استان تحویل دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان اظهارکرد : پایگاههای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در سراسر استان تا چهارم آذر ماه برپا است و مردم می توانند کمک های نقدی خود را برای کمک به مردم زلزله زده به شماره حساب 99999 واریز نمایند.
وی بیان داشت: تاکنون شاهد استقبال بالای مردم هرمزگان برای ارائه کمک‌ به هموطنان آسیب‌دیده از زلزله بوده ایم اما با توجه به اینکه تا دو یا سه ماه آینده همچنان نیازمند امدادرسانی به آسیب دیدگان این حادثه برای رسیدن آنها به حداقل شرایط ثبات لازم هستیم، از مردم استان خواستاریم همچنان به کمک‌های نقدی خود به زلزله‌زدگان ادامه دهند.
21 آبان در فاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزی غرب کشور دو بار لرزید که زلزله دوم به بزرگی 7 و سه دهم ریشتر بود؛ در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق بویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شد که در این میان تعدادی از هموطنان کشته شده اند.
هم چنین در همین زمان زلزله ای در منطقه کردستان عراق هم روی داد که این زلزله بیشتر مناطق کشور ایران و کشورهای همجوار را هم لرزاند.
بر اساس آخرین آمار این زلزله تاکنون بیش از 433 کشته و 9388 مصدوم داشته است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.