به گزارش ایرنا، سرگرد طالب احمدی‌ نیا عصر پنجشنبه در یک نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: تجمع چند هزار نفری بسیجیان در روز 5 آذرماه شاخص ترین برنامه همزمان با تجمع سراسری بسیجیان در سراسر کشور در میناب برگزار می شود.
فرمانده سپاه میناب از مهم‌ ترین برنامه‌های بسیج را غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان بسیج، برگزاری یادواره شهدا، ویزیت رایگان مردم در بندرکرگان و کلاهی، برگزاری تربیون آزاد مردمی با موضوع انتظار مردم ازبسیج در دانشگاه‌ ها وشهرستان، نشست ‌های بصیرتی، اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم و بهره‌ برداری از طرح های محرومیت ‌زدایی عنوان کرد.
وی افزود: مسابقات بومی و محلی، برگزاری مجمع بسیج شهرستان با موضوع تحول در مسجدها، تمرین ‌های تاکتیکی بسیج، تجمع سراسری بسیجیان شهرستان همزمان با سراسر کشور و طرح حماسه خدمت و امنیت محله ‌محور و گشت امنیتی محله محور در شهرستان از دیگر برنامه های هفته بسیج در میناب است.
احمدی نیا تصریح کرد: ورود بسیج در همه عرصه های فرهنگی (مقابله با جنگ نرم دشمن)، عرصه اجتماعی (مقابله با آسیب های اجتماعی) و در عرصه اقتصادی (واگذاری تسهیلات به مردم و اشتغالزایی) ایجابی بوده و با قوت هر چه بیشتر بعنوان یک بازوی قدرتمند نظام اسلامی به ماموریت خود ادامه می دهد.
وی بسیج را برکت، رحمت و پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: جلب اعتماد مردم در گرو صداقت رسانه و اطلاع رسانی به موقع بر اساس واقعیت ها در برابر تهاجم های رسانه ای دشمن می تواند عمل به تکلیف رسانه در برابر خنی سازی هجمه های فرهنگی دشمن قوت ببخشد.
29 آبان تا پنجم آذر با عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
نیروی بسیج پنجم آذرماه سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.
شهرستان میناب با 300 هزارنفر در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد.
7408/ 7194
خبرنگار: علی نجفی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.