به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر پنجشنبه در نشست با نخبگان و دانشگاهیان غرب هرمزگان اظهار داشت: هرمزگان استانی ثروتمند و دارای منابع متعدد است و پذیرش نیروی کار از سایر استان ها در هرمزگان نشان از استعداد بالای این استان در اشتغالزایی دارد.
همتی با تاکید بر این که ستاد های سرمایه‌ گذاری در شهرستان‌ های هرمزگان فعال خواهند شد، تصریح کرد: اگر تمامی توانمندی ‌های هرمزگان جمع و به کار گرفته شود و موانع از راه سرمایه ‌گذاران برداشته شود، این استان در سال‌ های آینده یکی از استان ‌های پیشرو و پیشرفته در زمینه‌ های مختلف خواهد بود.
وی نقش دانشگاهیان و نخبگان در جامعه را بسیار مهم برشمرد و بیان داشت: اگر این قشر خوب کار کنند و بتوانند مشکلات واقعی مردم را احصا و برای آن راهکار ارائه دهند، وضعیت جامعه بهتر خواهد شد.
همتی با تاکید بر این که در ایران اسلامی همه اقوام و مذاهب از جمله شیعه و سنی از حقوق برابر برخوردار هستند، اظهار داشت: در استفاده از نیروها برای مناصب مختلف مبنا و ملاک ما شایستگی افراد است و در این راستا از ظرفیت نیروهای توانمند و شایسته شیعه و اهل سنت در هرمزگان استفاده می ‌شود.
استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: همه زیر چتر نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داریم و این نظام نیز به دنبال عزت مسلمانان و جایگاه رفیع جامعه اسلامی در جهان است.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.