به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار عزیزاله ملکی روز چهارشنبه در تشریح این خبر افزود: اعضای این باند اقدام به توقیف یک دستگاه کامیون تریلر کرده و درحال انتقال آن به شهرستان بندر خمیر به منظور بررسی بار جهت سرقت آن را داشتند که با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه این باند شناسایی و دستگیر شد.
وی بیان داشت: در بازرسی از خودرو متهمان یک قبضه اسلحه جنگی کلاش ، اسلحه ویلچستر، کلت کمری ، یک دستگاه بیسم دستی ، 88 عدد فشنگ جنگی ، 2 عدد افشانه دفاع شخصی ، یک عدد شوکر برقی ، یک دستگاه پرچ ، چراغ گردان ، چاقو ، چهار عدد پلاک خودرو ، چند برگه مجوز حمل سلاح ، تعدادی کارت شناسایی ، اوراق آرم دار نیروی انتظامی ، بسیج ، دادگستری و رسید محموله پستی ، کپی فیش حقوقی ، هشت دستگاه گوشی موبایل ، تعدادی دیلم و ابزار سرقت کشف شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در این راستا 2 دستگاه خودرو پژو و تریلر در تصرف اعضای باند نیز توقیف شد که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد راننده خودروی پژو از کارکنان اخراجی یکی از سازمان ها و سه نفر دیگر نیز در پوشش ماموران انتظامی می باشند.
سردار ملکی اضافه کرد: در این رابطه 4 متهم دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل شدند و تلاش برای شناسایی دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.
شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7195/ 6048
تنظیم کننده: رقیه غلامی زاده ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.