به گزارش ایرنا، محمد احمدی روز پنجشنبه در هفتمین نشست شورای اداری شهرستان افزود: ملاک قراردادن ارزیابی مدیران کل توسط فرمانداران نیز نشان از توجه و نگاه بلند استاندار هرمزگان به مباحث توسعه ای و رفع مشکلات مردم است.
وی ادامه داد: بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان به صورت منظم صورت می گیرد و مدیران مربوطه باید تلاش مضاعف در راستای آماده سازی هرچه سریع تر پروژه ها داشته باشند.
فرماندار جاسک اظهار کرد: باید همه ی سیاست ها در سطح کلان، حول محور سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید باشد.
احمدی همچنین در این نشست گفت: بنیاد خیریه نوآوران سلامت از اول دی تا پایان اسفندماه امسال با راه اندازی کلینیک های سیار چشم پزشکی و دندانپزشکی فعالیت خود را در شرق جاسک آغاز خواهند کرد. وی گفت: این مرکز سیار به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و تمامی روستائیان این منطقه به صورت رایگان خدمات می دهند که پیش بینی می شود چهار هزار نفر از این خدمات بهره مند شوند.
فرماندار جاسک ضمن محکوم کردن اهانت های رئیس جمهور آمریکا به ملت ایران گفت: سخنان ترامپ جز انزجار و تنفر برای آمریکا چیزی نداشت و بار دیگر تمدن بزرگ و جایگاه رفیع ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.
امام جمعه جاسک نیز در این نشست با محکوم کردن سیاست های بی خردانه ترامپ علیه ملت ایران گفت: وحدت مردم و مسئولان و افزایش توان دفاعی بهترین جواب به این یاوه گویی های دشمن دیرینه ملت است.
حجت الاسلام محمد کاظم مناقبیان اظهار داشت: به طور یقین با این اظهارات، شخصیت بی ثبات رئیس جمهوری آمریکا برای همگان بیش از پیش روشن شد.
وی اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون بارها مرکتب اشتباه در خصوص نظام ما شده اند و این بار نیز همانند گذشته راه به جایی نمی برند.
امام جمعه جاسک تصریح کرد: موضع گیری رئیس جمهوری آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث شد که ملت ایران متحد تر از گذشته و با صلابت بیشتری در برابر یاوه گویی های دشمنان مقاومت کنند چرا که سپاه در قلب امت اسلامی جای دارد.
شهرستان جاسک با 59 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.
7199/6048
خبرنگار : حسن آتش زبان** انتشار دهنده : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.