به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا مدرس روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک هرمزگان اظهار داشت: دستگاه های متولی در امر ترافیک جهت کنترل و نظارت بر کاهش تصادفات در استان و رفع نقاط حادثه خیز معابر شهری و برون شهری در محورهای حوزه‌ استحفاظی استان اقدامات لازم را انجام دهند.
وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت سیستم های هوشمند حمل و نقل و کنترل ترافیک از جمله نصب دوربین های ثبت تخلفات و نظارتی در شهرهای استان به خصوص شهر بندرعباس ، باید تامین اعتبار توسط شهرداری ها انجام شود.
مدرس خاطرنشان کرد: سهم حمل و نقل عمومی از کل سفرهای شهری در بندرعباس در وضعیت کنونی بابد مشخص و برنامه ریزی جهت افزایش و تقویت و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شش ماهه دوم سال صورت گیرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان برپیگیری احداث آزاد راه شهید رجایی تاکید کرد و افزود: ساماندهی بلوار دفاع مقدس (میدان تره و بار) از اولویت های کاری شهرداری بندرعباس است و میدان تره و بار جدید شهر بندرعباس باید تکمیل شود.
استان هرمزگان دارای محور های مواصلاتی بسیار زیادی است که محور شهرستانهای میناب به جاسک و بشاگرد به دلیل تردد حیوانات اهلی به ویژه شترهای سرگردان یکی از خطرناک ترین محورهای مواصلاتی به شمار می آید وهرساله شاهد تصادفات مرگبار منجر به فوت رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه در این محورها هستیم.
پارسال 40 نفر با شتر در جاده‌های استان هرمزگان تصادف کردندکه منجر به فوت 13 نفر و زخمی شدن 27 نفر شد.
هرمزگان بیش از 20 هزار نفر شتر دارد.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.