به گزارش خبرنگار ایرنا، بهروز اکرمی روز چهارشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان اظهار داشت: رویکرد ما در نمایشگاه و برنامه های امسال هفته پدافند غیرعامل در هرمزگان باید به گونه‌ای باشد که همه مردم را پای کار آورده و مصون‌سازی را به یک امر عمومی در همه عرصه‌ها تبدیل کند.
وی با بیان اینکه یکی از راه‌های ادای دین به انقلاب و صیانت از کشور، رعایت اصول پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف است، افزود:باید برای عمومی‌سازی پدافند غیرعامل در عرصه‌های مختلف پیگیری و تلاش کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: ما در جمهوری اسلامی نیازمند آن هستیم که به گونه‌ای خودمان را آماده کنیم که در رفتارهای ما ابعاد بازدارندگی برجسته شود چرا که در دنیای پرتلاطم امروز هیچ ملتی بقا نخواهد داشت مگر آنکه از ابرازهای دفاعی و بازدارندگی خوبی برخوردار باشد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان نیز در این نشست بیان داشت: اصلی ترین موضوع در پدافند غیرعامل، آمادگی کامل دستگاه های اجرایی در برابر حوادث و شرایط بحرانی است.
سید عبدالمحمد سجادی افزود: باید با برنامه ریزی، تقویت ساختار های مدیریتی، تجهیز وتامین منابع، انجام تمرین و رزمایش این آمادگی را افزایش داد.
وی از برگزاری همایش علمی و تخصصی مصون سازی زیر ساخت های کالبدی کشور با حضور مهندسین دستگاه ها،دانشگاه ها،سازمان نظام مهندسی، شرکت های مهندسین مشاور و نیروهای مسلح و برپایی نمایشگاه دستاورد های کارگروه های دوازده گانه پدافندغیرعامل در محل دانشگاه آزاد اسلامی در طول هفته نکو داشت پدافندغیرعامل در هرمزگان خبرداد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: تیم ارزیابی متشکل از اعضای داخلی اداره کل پدافندغیرعامل تشکیل شده و در طی دو هفته به بررسی عملکرد ادارات در این حوزه خواهد پرداخت.
2 تا 9 آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.