به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین هاشمی تختی روز چهارشنبه در نخستین نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان هرمزگان اظهار داشت: اگر قاچاق در حد کلان صورت بگیرد که به اقتصاد کشور ضربه بزند باید عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرد.
وی ادامه داد: ولی اگر در حد کوله باری که برای تامین معیشت و زندگی باشد و خود قانون هم این اجازه را داده، نباید زیاد سخت بگیریم.
رییس کمیته بنادر و دریانوردی و صنایع دریایی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : دغدغه همه ما رفع مشکلات و نیازهای مردم بوده و هست که این امر فقط با همدلی ،همراهی و همکاری همه دستگاه های اجرایی امکان پذیربوده که با ارائه راه حل های مناسب بتوانیم مشکلات آنها را کم کنیم.
هاشمی تختی در خصوص سامانه ای شدن گمرکات در هرمزگان گفت : این پیشنهاد از طرف سازمان بنادرو دریانوردی بوده که به تصویب کمیسیون عمران در مجلس هم رسیده و اجرای سامانه الکترونیک در استان از ملزومات بوده و برای اینکه حق کسی ضایع نشود باید در چارچوب قانون اجرا شود.
وی تاکید کرد: ما از مدیرانی که برای رفع مشکلات مردم بدنبال راه حل مناسبی هستند و راهکار ارائه می دهند ، حمایت کرده و اگر برای رفع آن مشکل نیاز به تصویب قانون ولایحه ای باشد، این کار را انجام می دهیم .
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.