دکتر امیر حسین اسدی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 82 درصد از جمعیت مصدومان حوادث ترافیکی در این مدت را مردان و 18 درصد را زنان تشکیل می دهند.
وی با اشاره به کاهش 25 درصدی شمار فوتی های ناشی از حوادث ترافیکی در این مدت، خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد مصدوم به لحاظ رده سنی، با فراوانی هزار و 170 نفر، در محدوده سنی 18 تا 24 سال قرار دارند.
دکتر اسدی بیان داشت: در نیمه نخست امسال مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان با اجرای 17 هزار و 573 ماموریت به 16 هزار و 460 بیمار و مصدوم خدمات درمانی کرده است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون اورژانس هرمزگان با 90 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ، یک فروند بالگرد و یک فروند شناور نجات مشغول ارایه خدمات درمانی می باشد.
وی تعداد آمبولانس های موجود به منظور جایگزینی با آمبولانس هایی که دچار مشکل فنی می شوند را پنج دستگاه اعلام کرد و افزود: از مجموع آمبولانس های موجود باید 25 تا 30 دستگاه به علت مشکل فنی و فرسودگی از رده خارج شوند.
این مقام مسئول میانگین تعداد ماموریت های روزانه اورژانس هرمزگان را 100 مورد اعلام کرد و گفت: میانگین زمان رسیدن به محل حادثه در ماموریت های شهری 8 دقیقه و در جاده 14 دقیقه می باشد که مطابق با استانداردهای کشور است.
اورژانس هرمزگان دارای 41 پایگاه جاده ای و روستایی و 19 پایگاه شهری است.
7198/
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.