به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی سه شنبه شب در پنجاه و چهارمین نشست شورای فرهنگی عمومی هرمزگان اظهار داشت: ساماندهی و مدیریت فضای مجازی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و همه مسئولان و متولیان باید با تولید محتوای مناسب و نظارت کافی پاسخگوی ندای رهبر معظم انقلاب باشند.
آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: چند عارضه باعث نابسامانی در بخش هایی از جامعه شده و متاسفانه تعهد و مسئولیت پذیری نسبت به قانون جایگاه واقعی خود را در بین مردم پیدا نکرده است.
وی بیان داشت: اگر مردم و جامعه قانون مند شوند ، به طور یقین بحران ها و مشکلات اجتماعی کمتر می شود که لازمه آن افزایش روحیه قانون پذیری در جامعه است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر گسترش فرهنگ کار و کارآفرینی، گفت : اقتصاد پویا از طریق فرهنگ کار و کارآفرینی ایجاد می شود و باید کارآفرینان را تشویق و مورد حمایت ویژه قرار دهیم .
امام جمعه بندرعباس بیان داشت : گسترش فرهنگ قناعت ،رضایت عموم مردم از داشته ها و امکاناتشان را به دنبال دارد و به نظر می رسد قانون مندی ، فرهنگ کار و قناعت سه عنصر اصلی در بهره وری زندگی اجتماعی است و باید در اولویت برنامه های دستگاه ها قرار گیرد.
آیت الله نعیم آبادی تاکید کرد : انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی است و از دولت انتظار می رود از نیروهای متخصص در این بخش استفاده و بودجه لازم را به دستگاه ها اختصاص دهد.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.