به گزارش خبرنگار ایرنا، فریدون همتی عصر دوشنبه در نشست با فرماندهان سپاه و بسیج استان هرمزگان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شد، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با بهره گیری از هدایت های مقام معظم رهبری، در بحث مذاکرات ورود پیدا کرد و نتیجه آن برجام بود .
وی ادامه داد: تا قبل از برجام، آمریکا یک اجماع جهانی بر علیه ما ایجاد کرده بود که امروز آن اجماع دیگر وجود ندارد و جهانیان به بدعهدی آمریکا پی برده اند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای افزایش اقتدار کشور در صحنه های داخلی و خارجی به کار بسته تا ایران اسلامی در جامعه بین المللی بدرخشد و با تدبیر بتوانیم از دشمنان عبور کنیم.
همتی ادامه داد: امروز در سایه همدلی، همراهی، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه، مردم سختی را پشت سر گذاشته و نقش نظام جمهوری اسلامی در منطقه تعیین کننده است و این ها نشانه های اقتدار و عظمت رهبری، ملت و نیروهای نظامی ما هستند .
وی اظهار کرد: دشمن به دنبال لطمه زدن به کشور از طریق اقتصاد است و باید همان گونه که در حوزه های دیگر به ویژه سیاسی موفق شده ایم، در اقتصاد، تولید و صادرات نیز موفق و از اتکا به اقتصاد نفتی خارج شویم.
استاندار هرمزگان تحقق اقتصاد مقاومتی را از راه های اصلی برون رفت کشور از مشکلات دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که از منویات مقام معظم رهبری است، باید تحقق یابد و با سرمایه گذاری و تولید علاوه بر افزایش اشتغال، مشکلات اقتصادی کشور را بر طرف ساخت.
وی خاطرنشان کرد: با ایجاد همدلی و وحدت و به کارگیری از همه توانمندی های استان امیدوارم بتوانیم خدمات مناسبی برای مردم منطقه انجام دهیم .
همتی تاکید کرد: باید از استعداد و توانمندی سپاه و به خصوص بسیج سازندگی به عنوان یک الگو در آبادانی و توسعه استان هرمزگان استفاده کرد.
استاندار هرمزگان گفت: عملکرد بسیج سازندگی انجام کار با سرعت و کیفیت بالا و قیمت پایین است زیرا نگاه بسیجی، آرمانی نگاه کردن به موضوعات است و این امر موجب پیشرفت و توسعه می شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی **انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.