علی ابوالحسنی شامگاه جمعه پس از پایان دیدار تیمش با شهرداری بندرعباس در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: داوری فوتبال ساحلی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است اما امسال داوری از کیفیت لازم برخوردار نبود.
وی با بیان این که تیم ما در برابر شهرداری بندرعباس بسیار خوب ظاهر شد، اما داوری و شرایط میزبانی به سود ما نبود، افزود: نمی خواهیم باخت خود را بر گردن داوری بیاندازیم، اما نگاهی به بازی ها نشان دهنده ضعف داوری در این دیدارها است.
ابوالحسنی تصریح کرد: بازیکنان ما خوب بازی می کنند اما متاسفانه در نتیجه گیری موفق عمل نمی کنیم که امیدواریم در آینده این ضعف ها برطرف شود.
وی اظهار کرد: تیم ما در لیگ برتر ماندگار خواهد بود و برنامه هایی برای رفع مشکلات تیم داریم که در صورت توافق با مسئولان باشگاه نسبت به این امر اقدام خواهیم کرد.
دیدار دو تیم شهردای بندرعباس و پیام اردکان یزد شامگاه جمعه 31 شهریورماه از چارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور به میزبانی بندرعباس برگزار شد که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم میزبان پایان یافت.
مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور 11 تیم شامل ، پارس جنوبی بوشهر ، مقاومت گلسا پوش یزد ، شاهین خزر رودسر ، شهریار ساری ، پیام کویر ، شهرداری تبریز ، شهید جهان نژادیان آبادان ، ملوان بندرگز ، ایفا سرام اردکان و شهرداری بندرعباس و یاران نجف آباد آغاز شد که یاران نجف آباد از ادامه حضور در لیگ کنار رفت و هم اینک این رقابت ها با حضور 10 تیم پیگیری می شود.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.