به گزارش ایرناف امروز جمعه در نخستین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره دلاورمردان و حماسه سازان عرصه دفاع و مقاومت، رژه حماسی و باشکوه یگان های پیاده و سواره نظامی، انتظامی و بسیجی با ادوات و تجهیزات جنگی و نظامی در شهرستان رودان برگزار شد.
در آئین یگان های نظامی، انتظامی و بسیجی با برگزاری رژه موتوری و پیاده، اقتدار و توان نظامی، رزمی و دفاعی خود را در برابر انظار جهانیان به نمایش گذاشتند.
امروز بار دیگر انظار جهانیان شاهد خروش فرزندان روح الله و درس آموختگان مکتب اسلام، قرآن و عاشورا در حمایت و پاسداری از مرزهای ایمان، عقیده، عزت، شرف، آزادی، آزاد مردی و آزادگی بود.
نیروهای مسلح با به تصویر کشیدن صلابت و اقتدار دفاعی ایران اسلامی بار دیگر اعلام کردند، مرزبانان این آب و خاک همچون دوران طلایی حماسه و دفاع و روزهای عزت و اقتدار، آماده پاسداری، حراست و صیانت از آرمان ها و ارزش های بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
پاسداران و حافظان ایران اسلامی، با برگزاری رژه حماسی به مقام والای شهدای اسلام و انقلاب ادای احترام کردند.
حافظان جان بر کف ایران اسلامی در این روز بزرگ بار دیگر با آرمان های والای اسلامی و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام راحل، شهدای هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) تجدید عهد و پیمان کردند.
مردم ولایی و انقلابی شهرستان رودان در دوران حماسه و دفاع، بیش از 200 شهید، جانباز و آزاده سرافراز به اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196/7408 * خبرنگار: طیبه رحیمی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.