فریدون همتی عصر پنجشنبه با صدور پیامی که یک مسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته شده است ضمن گرامیداشت این هفته، بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس، بیانگر مقاومت ملتی است که قله های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش درنوردیده است و حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته اند.
وی در این پیام اظهار کرده است: دفاع مقدس، مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب، شریعت و اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از مرزهای آبی و خاکی ایران اسلامی است که دلیرمردانش درخشنده ترین و نفیس ترین حماسه ها را در طول تاریخ این سرزمین به یادگار گذاشته اند.
همتی در پیام خود آورده است: هفته دفاع مقدس که به مناسبت سالگرد آغاز جنگ تحمیلی نامگذاری شده ،فرصت مناسبی است تا یاد و خاطره تمامی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی را که در دفاع از مرزهای میهن اسلامی جانفشانی دلاورانه داشته اند را گرامی بداریم و در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که ضامن استمرار حرکت انقلاب اسلامی است، تلاش کنیم.
استاندار هرمزگان در این پیام بیان داشته است: استان هرمزگان با تقدیم هزار و 200 شهید در دوران هشت ساله دفاع مقدس، نقشی مهم در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی داشته که بیانگر استواری و فداکاری مردم این دیار در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است.
هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه اغاز و تا 7 مهرماه ادامه خواهد داشت.
فردا جمعه 31 شهریورماه رژه هوایی به مناسبت سالروز آغاز تهاجم نظامی گسترده رژیم بحث عراق در سال 59، آغاز هشت سال جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس بر فراز آب های خلیج فارس و تنگه هرمز در برابر چشم های نظامیان بیگانه حاضر در منطقه برگزار می شود.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.