به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های دوم نماز جمعه بندرعباس افزود: مسلمانان میانمار همان طور که از اسمش پیداست در میان حمله «مارها» قرار گرفته اند و در حال ظلم و ستم دیدگی هستند که از مجامع جهانی و سازمان ملل می خواهیم با این جنایت ها برخورد کنند.
وی بیان داشت: سازمان ملل متحد که دم از صلح، آشتی و آرامش می زند خود نسبت به شکنجه و کشتار مسلمانان میانمار بی توجه است و در واقع ابزاری کاری برای آمریکا شده است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: قران تنها کتابی است که در جهان معاصر پیام عقلانی و پر جاذبه دارد و هر جا که این کتاب آسمانی باشد لرزه ایجاد می کند.
امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: هر چه داریم به برکت خون شهدا و امام شهداست.
آیت الله نعیم آبادی یاد آورشد: اگر امروز برخی از تحلیل گران سیاسی اعلام می کنند که مشکلات منطقه بدون حضور ایران قابل حل نیست و یا سعودی ها در عربستان به حاجیان ما احترام می گذارند، این ها به برکت دفاع مقدس شکل گرفته است.
وی در پایان در خصوص واقعه غدیر خم گفت: غدیر یک روز تاریخی در زندگی پیامبر اکرم (ص) است که نه از شیعه و نه سنی بوده بلکه روز انسانیت و بشریت است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان برگزاری ایام غدیریه را در استان باشکوه خواند و اظهارکرد: راهپیمایی روز غدیر در خیابان های میناب و اطعام 14 هزار بندرعباسی در روز غدیر به صورت باشکوهی برگزار شد که از رسانه ها و صدا و سیما انتظار می رود این آئین ها را که امتیازی برای استان است، به خوبی انعکاس دهند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: نوشین مطلبی خواه

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.