مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در حاشیه آغاز به کار این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: در این جشنواره هشت اثر از مجموع 20 اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، از شهرستانهای بندرعباس ، رودان ، میناب ، پارسیان و جزیره هرمز با هم رقابت می کنند.
علیرضا درویش نژاد با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره جمعه 24 شهریورماه برگزار می شود، افزود: نمایش های 'همه دخت لوک ها منم' از بندرعباس و نمایش 'دستمال سفید' از شهرستان رودان نیز نمایش هایی هستند که عصر امروز به روی صحنه می روند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در این جشنواره دو اثر برتر با داوری سه نفر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی می شوند.
وی بیان داشت:تئاتر و هنرمندان تئاتر توانسته اند با زبان هنر بسیاری از ظرفیت های جامعه را تقویت و شور و نشاط لازم را ایجاد و فضا را مهیای فعالیت های سازنده نمایند.
وی با اشاره به جایگاه تئاتر هرمزگان در کشور ، اظهار کرد: امروز با تلاش هنرمندان تئاتر هرمزگان و حمایت های مسئولان استان ، شاهد حضور موفق بسیاری از گروه های نمایشی هرمزگان در تالارهای پایتخت هستیم که نشان از رشد قابل توجه هنر تئاتر در این استان دارد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای واگذاری امور اجرای جشنواره ها به هنرمندان، برای دومین سال جشنواره تئاتر استانی هرمزگان توسط انجمن هنرهای نمایشی برگزارمی‌شود.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.