به گزارش خبرنگار ایرنا ، جاسم جادری دوشنبه شب در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان با تاکید بر حمایت دستگاه های دولتی از بخش خصوصی به منظور اشتغالزایی در استان ، افزود: وظیفه داریم به گرمی دست سرمایه‌ گذاران را بفشاریم و مشکلات آن ها را برای استقرار سرمایه‌ ها رفع کنیم.
وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید برای جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی ، گفت: هرمزگان به عنوان هدف گردشگری تعیین شده و به خصوص در شش ماهه دوم سال با حضور گردشگران در این استان مواجه هستیم که از این ظرفیت نیز باید در جهت اشتغالزایی استفاده شود.
جادری با بیان اینکه یک و نیم میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاهای کشور اختصاص یافته است، اظهار داشت: ساز و کار اجرای این طرح از مهرماه ابلاغ می‌شود و دستگاه‌هایی همچون جهاد کشاورزی و صنعت و معدن می توانند برای ایجاد اشتغال در روستاها کمک کنند.
وی با تاکید بر لزوم ثبت به موقع اطلاعات اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد ، بیان داشت: مناطق آزاد قشم و کیش نیز باید مکلف شوند در جلسات این کارگروه حضور یابند و از وضعیت اشتغال این مناطق گزارش ارائه دهند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.