به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان ، سرهنگ محمود حافظی افزود: ماموران انتظامی بخش شیبکوه بندرلنگه با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری و فروش تلفن همراه در یکی از واحد های صنفی در بندر « چارک» می کند، موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی بیان داشت: ماموران با انجام اقدام های لازم، واحد صنفی مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل، محموله قاچاق تلفن همراه را که بدون برگه خرید و مدرک بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی بندرلنگه اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و اقلام کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با کالای قاچاق شهرستان منتقل شد.
حافظی گفت: قاچاق کالا با سیاست های اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد.
وی اضافه کرد: مبارزه پلیس با اخلال گران اقتصادی و قاچاقچیان همچنان ادامه دارد و پلیس با عزمی راسخ با این معضل برخورد قاطع خواهد کرد.
شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت، 13 شهرستان و پنج محور اصلی ورودی و خروجی دارای راه هوایی، ریلی ، دریایی و جاده ای دارد که بندر شهید ‌رجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران یکی از بندرهای مهم استان به شمار می آید.
موقعیت استراتژیک هرمزگان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی ، ساحلی ، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
7195/6048
تنظیم کننده: رقیه غلامی زاده *انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.