معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در حاشیه گشایش این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در 330 غرفه برپا شده که مایحتاج مورد نیاز مردم و دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس از جمله پوشاک و لوازم‌التحریر در آنها عرضه می‌شود.
محمد عباسی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور تا 23 شهریورماه برپا است، خاطرنشان کرد: کالاهای این نمایشگاه10 تا 20 درصد کمتر از قیمت بازار به فروش می‌رسند.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه محصولات تولیدی استان هرمزگان نیز عرضه شده و در مجموع اجناس ارائه شده دارای کیفیت مناسبی هستند.
این مقام مسئول ساعت های برگزاری این نمایشگاه را 16 و سی دقیقه عصر تا 22 و سی دقیقه شب اعلام کرد و گفت: در دیگر شهرهای استان نیز نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا برپا می شود.
عباسی با اشاره به تلاش سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نسبت به ارائه کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب با برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا، گفت: به منظور پیشگیری از هرگونه افزایش قیمت در ایام بازگشایی مدارس، طرح نظارتی و بازرسی ویژه بازگشایی مدارس در استان نیز از امروز آغاز شده است.
هرمزگان دارای 320 هزار دانش آموز و سه هزار و 481 واحد آموزشی دولتی و غیر دولتی است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.