به گزارش عصر جمعه ایرنا به نقل از دفتر حسین هاشمی تختی در این پیام آمده است: در روزهایی که خانواده ها خود را برای سال تحصیلی جدید آماده می کنند وقوع حادثه غم انگیز درگذشت تعدادی از دانش آموزان معصوم دختر هرمزگانی موجب تاثر و تالم خاطر بسیاری از هموطنان در ایران اسلامی شد.
وی ادامه داده است: اینجانب در نهایت تاثر و تالم خاطر، غمگینانه درگذشت دانش آموزان فقید هرمزگانی را به خانواده‌ های معزز، معلمان، مربیان و همکلاسی های داغدارشان تسلیت و تعزیت گفته، از درگاه خداوند غفار برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات و برای بازماندگانشان صبر و شکیبایی تمنا دارم.
وی اضافه کرده است: امیدوارم متولیان و متصدیان، از این سانحه دلخراش عبرت گرفته و نهایت تدابیر و راهکارهای لازم برای اردوهای دانش آموزی و تامین امنیت و آرامش خاطر دانش آموزان و والدین آنان را فراهم کنند
اتوبوس حامل دانش آموزان استان هرمزگان که قصد داشتند در اردوی ملی فرزانگان در شیراز شرکت کنند، بامداد جمعه 10 شهریور در شهرستان داراب استان فارس واژگون شد.
در این حادثه که بامداد روز جمعه دهم شهریورماه جاری روی داد، مهرنوش ناصری، مطهره دلاوری، مینا جمشیدی، شیدا امانی، شیوا مبینی، فاطمه صادقی نسب و زهرا زرنگار دانش آموزان جان باخته این حادثه تلخ هستند.
بنا بر اعلام منابع محلی، خانم روحی سرپرست دانش آموزان و همچنین حمیدرضا محبت بخش از دیگر جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس بودند.
این حادثه 34 مصدوم نیز داشت که سه نفر آنها با اورژانس هوایی به شیراز و 2 نفر نیز به فسا اعزام شدند.
در پی جان باختن شماری از دانش آموزان هرمزگان در سانحه واژگونی اتوبوس، فردا شنبه در استان هرمزگان عزای عمومی اعلام شد.
3219/7408
خبرنگار: عزت الله معمارباشی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.