به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، دعای روح بخش و معنوی عرفه با حضور خیل عاشقان آل الله در جای جای شهرهای استان هرمزگان زمزمه شد و جای جای این استان جنوبی کشور سرشار از شمیم و رایحه دل انگیز معرفت و مهربانی شد.
در روز عرفه، هنگامه بازگشت و رجعت به سوی معبود، موسم استغفار و توسل و روز از خویش بریدن و رهایی از ظلمت هوای نفس، خیل عاشقان، همنوا با مولا و ولی نعمتشان سجاده هایشان را بر خاکستری شن ها گسترانیدند و در بارش متواتر اشک، عرفه عشق را با جان و دل سردادند.
در رستاخیز عظیم عشق، عاشقانه به درگاه تو آمدیم و دست های خالی و سرشار از نیازمان را به سوی آسمان گشودیم و در بارش متواتر اشک، ذکر تو را بر لب های عطشان و ترک خورده یمان روایت کردیم.
در هنگامه دعا، مناجات و توسل، بی اعتنا به تمام دل مشغولی های روزمره و تعلقات دنیای مادی، آمدیم تا در نوای روحانی و روحبخش دعا، نیایش، مناجات و انس با خدا، بهشت آرامش بر دل های آسمانی مان ارزانی شود.
در هنگامه ای که باران نور و رحمت نرم و آهسته بر فرق زمین می بارید، چشمانمان را با آب توبه شستیم، واژه واژه نور در کام ریختیم و در شمیم جان نواز نیایش و توسل، نفس تازه کردیم.
بزمی عاشقانه و عارفانه به میزبانی پروردگار عالمیان در جای جای آسمان ها و زمین برپاست، دستان پر مهر و رحمت الهی به سوی زمینیان نشانه رفته است، در این وادی همه را به نام می خوانند، چه حس و حال خوب و وصف ناپذیری است که همگی به این بزم و ضیافت عاشقانه فراخوانده شده ایم، یادمان نرود این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به دعای در حق یکدیگر محتاجیم.
7196/7408
خبرنگار: طیبه رحیمی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.