به گزارش ایرنا، در این دیدار که شامگاه سه شنبه در زمین ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد ، در وقت قانونی 2 تیم شهرداری بندرعباس و جهان نژادیان آبادان به نتیجه مساوی 2 بر 2 دست یافتند و در وقت اضافه تیم شهرداری با زدن 2 گل نتیجه را به سود خود رقم زد و بازی را با نتیجه 4 بر 2 به پایان برد.
در پایان وقت اضافه 2 بازیکن تیم های شهید جهان نژادیان و شهرداری بندرعباس به نام های مجتبی رمضانی و محمد پویه با برخوردی که با هم داشتند از سوی داور از زمین اخراج شدند و در پایان بازی در پی اعتراض حمید رضایی پور از داوران این مربی نیز از داور کارت قرمز دریافت کرد.
همچنین علی قاسمی و حسام الدین آشنایی از تیم شهید جهان نژادیان و مصطفی خاقانی از تیم شهرداری بندرعباس از داور کارت زرد دریافت کردند.
گل های تیم شهرداری توسط محمد پویه 2گل ، احسان درا و فاروق پسنده به ثمر رسید و برای تیم شهید جهان نژادیان مهرداد هاشمی( 2گل) زد.
رقابت های لیگ برترفوتبال ساحلی کشور در فصل جاری با حضور تیم های شهرداری تبریز، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، یاران نجف آباد اصفهان ، پیام کویر اردکان، ملوان بندر گز، شهریار ساری ، شهید جهان نژادیان آبادان ، آبفا سرام اردکان ، مقاومت گلسا پوش یزد و شهرداری بندرعباس به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.