به گزارش ایرنا، جاسم جادری عصر دوشنبه در نشست شورای اداری استان هرمزگان که با حضور سرپرست وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار شد افزود: مبارزه با فقر و تحقق رشد هشت درصدی اقتصاد از دیگر هدف های دولت دوازدهم است که این امر با همدلی و همکاری مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی امکان پذیر است.
وی بیان داشت: نظام بانکی ، نبود تعادل در بودجه ، بحران آب و مشکلات زیست محیطی از دیگر مسائلی است که باید در چهار سال آینده دولت دوازدهم حل شود.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: حل مشکلات اقتصادی و بیکاری مهم ترین موضوع در برنامه ششم توسعه است که برای تحقق این امر نیاز به جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و همکاری بانک ها داریم.
جادری خاطرنشان کرد: تورم تک رقمی و رشد اقتصادی 2 رقمی از مهم ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که حفظ آن نیاز به تلاش همه جانبه در این زمینه دارد.
وی بیان داشت: استان هرمزگان در طرح های دریا محور ، شیلات ، کشاورزی ، صنعت و معدن ظرفیت های بزرگی دارد و می تواند در این زمینه سرآمد باشد.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: ظرفیت‌های استان هرمزگان از شرق تا غرب نامحدود است و می تواند به عنوان کارگاه سازندگی و عمرانی مورد توجه قرار گیرند.
جادری خاطر نشان کرد: تصویب منطقه آزاد جاسک می تواند 10 برنامه صنعتی و بندری را در شرق هرمزگان ایجاد کند.
وی گفت: دولتمردان باید شهیدان رجایی و باهنر را برای انجام کارها الگو قرار دهند زیرا در شرایط فعلی مشکلاتی وجود دارد که اگر بخواهیم آنها را برطرف کنیم نیازمند الگوگیری از این شهدا هستیم.
وی همچنین در پایان این نشست از مدیرانی که می خواهند صرفا طرح های خود را با حضور وزیران و مقام های ارشد وزارت خود افتتاح کنند ، انتقاد کرد.
سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه ضمن افتتاح چند طرح عمرانی در بندرعباس و نشست با رئیسان دانشگاه های استان هرمزگان، در شورای اداری این استان هرمزگان نیز شرکت کرد.
7195/7408
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.